22 december 2006

Dags för småstadsångest

Borta i Småland från och med nu. Hemma i Stockholm på tisdag, kanske måndag.

4 Kommentar/-er:

skrev Blogger sakine:

...tänk på att ju tråkigare man har det - desto roligare blir det efteråt när man slipper det!

Själv ska jag på julparty på judiska församlingen med en massa okristna lallon.

Lycka till i hålan!

22 december, 2006 14:30  
skrev Blogger Jesper:

Öh, Slätt. Det vore intressant att veta vad du som liberal och hammarbyare tycker om länspolismästare Götblads diskussion med Bosse Lundqvist i SvD-TT idag. Är det verkligen rimligt att skattebetalarna pröjsar polisbevakning för högriskmatcher?

22 december, 2006 20:40  
skrev Anonymous Anonym:

Lyckos! Du kan ju passa på och titta på riktig fotboll på Fredrikskans...

22 december, 2006 23:51  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Jesper: Du har helt rätt i att jag har mängder med tankar kring detta. Ska se när jag bara får tid att på ett överskådligt sätt få över tankarna i text. Saken är ju enkel egentligen, men det skulle då krävas oerhört många andra saker som också måste klaffa.

Kan väl gissa mig till de två olika personernas inställning, men hittar nu inte texten bara för det - eller jag har bara inte orkat logga in på mediearkivet så ingen behöver jaga länkar åt mig. Ska återkomma, detta blir en mellandagstext att klura på. Det är det där med konsekvens och verkan som tål att tänkas på.

27 december, 2006 10:59  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg