24 januari 2007

Vem retas med mig?

Alltså jag kräver inte särskilt mycket, jag ber sällan om saker men när jag gör det så hoppas man ju att bönen ska hörsammas. Icke.

Kan ingen skjuta The Poodles i graven? bönade och bad jag för en vecka sedan. Så möts man av rubriken igår i Aftonbladet:

Poodles i bilkrasch. Blädder blädder, fan de överlevde.

Nu sitter han där uppe och häcklar mig. Han retas med mig något infernaliskt. Han är på väg att skicka dem över ett stup, men stoppar lyckan med någon meter. Sedan hånskrattar han, han gör mig vansinng. Denna person är min fiende.

Jag tvingas leva med den där bandanan ett tag till tydligen.

2 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

"Poodles i bilkrasch". Blädder blädder, fan de överlevde."

Hähähähähähä!

24 januari, 2007 14:54  
skrev Blogger Jonathan Leman:

http://fantasinyheter.blogspot.com/2007/01/poodles-ska-in-och-ta.html

25 januari, 2007 19:20  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg