19 januari 2007

Tokig i allt

Har alltid haft ett mycket jobbigt förhållande till mitt hår, när det växer sig längre än en centimeter. Aldrig varit särskilt nöjd över de där lockarna som vid 15 centimeter får för sig att jag är glad i skruvlockar. Därför har mitt hår ofta gömts under keps eller mössa.

Sedan skriver ljuva Isobel så vackert att jag plötsligt är tokig i skiten.

"...en toksnygg redaktör Slätt som hade låtit håret växa sen vi sågs sist till de mest fantastiska romerska legionärslockar."

Legionärslockar, helvete jag blir ju nästan kåt i mitt eget hår nu. Tur att någon kan lyfta en upp från misären som just nu göms under en grön mössa.

Ikväll visar jag lockarna för plastpappan till min flicka. Han ska supa ner mig har jag hört rykten om.

7 Kommentar/-er:

skrev Blogger CiNEZiLLA:

I know the feeling! Över en natt blir bad hair day till bad hair life. Skönt att någon ger upplyftande komplimanger som ge en helt ny syn på rufset.

Din vän i rufset.

19 januari, 2007 19:07  
skrev Anonymous Anonym:

Det är ju det jag alltid sagt! Jag älskade dina lockar och svalde tacksamt över att vi redan dumpat varandra när du rakade skallen. Hehe..

20 januari, 2007 11:50  
skrev Blogger Isobel Hadley-Kamptz:

Men de är assnygga!! Don't you dare raka dig på ett tag.

21 januari, 2007 19:00  
skrev Anonymous Anonym:

det värsta är att det är ju exakt så här fåning bloggosfären är.

24 januari, 2007 13:43  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Korrigering Anonymous:

Det är exakt så här fåniga, snälla och trevliga vänner är mot varandra. Jag gillar skiten, gör du inte det så gå vidare.

24 januari, 2007 13:45  
skrev Anonymous Anonym:

pucko. detta handlar inte om vänlighet. detta handlar om att spegla sig i varandra. och detta i tron att ni står på någon form av scen.

24 januari, 2007 21:44  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Anonymous: och vad är felet med det? Så funkar ju exakt hela världen så varför skulle det vara annorlunda i en blogg? Om du inte gillar det tipsar jag om att det bästa sättet är att fly ut i skogen till ett ställe utan el, alla andra ställen måste ju störa dig något galet.

puss

25 januari, 2007 09:58  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg