12 januari 2007

Hur tänkte du, på riktigt?

Rockbjörnen igår. Kul, om jag orkat bry mig. Sov lite i soffan, tog en bio med älsklingen, hade lite sex, sov. Funkar också. Så sitter jag här och kollar igenom lite vad det var för folk som gick dit. Hänförs över märkliga bilder.

Markus Fagervalls frisyr och framför allt tatueringen. Täck över tribalskiten för i helvete.
















Nästa bild tvingas jag se en bandana, herregud inte ens Axl Rose bär bandana nu för tiden. Kan ingen skjuta The Poodles i graven? Åtminstone kan du inte raka bort det där smutset under läppen?

















Jag älskar dig, men vad är det med de där färgade glasen Fredrik. Jag har aldrig förstått det. Mental anteckning till mig själv att jag ska fråga dig det. I visst ljus kan du nästan se ut som balkongmannen i Beck, det skrämmer mig lite.

















Men, en person toppar allt annat. Hur tänkte fotografen Pavel Maira när han bad att få den här bylinebilden. På riktigt, hur fan tänkte du pojk?












Om jag är bättre själv? Inte en chans, men det är gjort med lite kärlek det här. I alla fall en av dem älskar jag.

8 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

Oh my god.
Jag tror han tänkte "shit vad snygg jag är" eller "Det jag vill framhäva med mitt arbete som fotograf är min bara överkropp och sugiga blick".

13 januari, 2007 17:09  
skrev Blogger sakine:

Hehe..

Slätt, ska ni till Citypartyt?

Jag har planerat att råka trampa chefred på foten med spiksmala klackar.

Och alla som säger "nämen vad kort du är i verkligheten!!"

Jag avskyr långa fulla svenskar.

16 januari, 2007 21:57  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Frågan är ju hur jag ska komma in, eftersom jag tydligen inte fått någon inbjudan i år. Man behöver väl inte vara Einstein för att förstå att jag, norberg och håkan inte är bjudna.

Kan inte du fixa detta pronto? Jag vill också gå i högklackat och trampa folk på tårna ju!

Men alltså sakine, det är ju du som blir fullast av alla först så du kan ju knappast klaga på fulla infödingar - de är på sin höjd salongsberusade när du ramlar hem mot förorten ju.

17 januari, 2007 08:51  
skrev Blogger sakine:

Attans! Jag gör ett försök och kollar med Nima om han ska gå själv (för man får ju ta med sig en person per inbjudan).

Hehe...inte ta fylledetaljer här!

17 januari, 2007 14:11  
skrev Anonymous Anonym:

jag tänkte "här är en av få bilder där jag blir bra på bild eftersom jag tagit bilden själv, jag är dessutom utvilad i 2 veckor och solbränd, jag ser jävligt fräsch ut, vi tar den bilden, beskär den och använder som byline-bild"

min fråga till dig är: Vad tänkte du på när du la upp upphovsrättskyddat material i din blogg? :D

16 mars, 2007 18:55  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Åh Pavel, du höjdes plötsligt upp på en lista på sköna människor, även om jag fortfarande tycker att det är djupt corny med att metafotografera.

Mitt svar till dig är hur enkelt som helst. Jag hänvisar till citaträtten som gäller i detta fall då jag skriver om ämnet/dig och om ett specifikt fenomen och att jag dessutom inte kopierat/snott bilden utan länkat den om jag inte missminner mig nu eftersom det är ett tag sedan. Bärs & Järn på mig när vi ses i djungeln.

Nu kör vi!

16 mars, 2007 20:40  
skrev Anonymous Anonym:

Du måste ha väldigt dåligt självförtroende efter som du klankar ner på två av Sveriges snyggaste män. Jacob är min gud!

13 september, 2007 22:06  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Anonym: Vem fan är Jacob, jag misstänker att det är någon av de som missade att 1980-talet inträffade för 20 år sedan och mer än så.

nej du, mitt självförtroende går det inte klaga på - de flesta tycker att jag har för mycket av den varan.

14 september, 2007 08:08  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg