09 januari 2007

Avd. Du borde avgå

IOGT-NTOs kommunikationschef Åsa Hagelstedt har inte något tillit till media längre, skriver Dagens Media.

Det är efter den lilla lilla lilla stormen om att Åsa anklagade Lasse Berghagen att ha tjackat porrtidningar som hon nu tappat tron på journalister. Något fel verkar hon ha haft i hela historien eftersom hon efter "påhoppet" raderade hela sin blogg, även om allt finns cachad på google.

Vilken förening/företag/organisation vill ha en kommunikationschef som inte vill ha kontakt med media, räck upp en hand nu.

3 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

Later som ett ganska najs jobb iofs.

10 januari, 2007 19:47  
skrev Anonymous Anonym:

Det later emellerid som ett gansk najs jobb...

11 januari, 2007 08:10  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Hmmm, betänk att du måste springa runt och propagera mot sprit dagarna i ändå. Jag kan i och för sig hora för pengar, men min trovärdighet på området hade blivit lite knepig om jag ena timmen står på ett gymnasium och babblar om det negativa med alkohol och några timmar senare ser de elever som inte lyssnade och lyckats smita in på Riche när jag står och dunkar i mig järn efter järn och skriker efter sommar så att rosé blir ok igen. Ståendes skrålande med Oisin vid dj-båset så kanske min trovärdighet gick ner lite lite lite. Men man har säkert någon fallskärm på ett sådan kneg så man kunde få ut ett par månadslöner. Jag skickar direkt över mitt CV. Tycker jag alla ska göra.

11 januari, 2007 08:42  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg