22 februari 2007

Hänga lite med Montella?

Hur ska du fira segern?
Nu är det sent så jag ska gå och knyta mig. Men imorn firar jag segern och att vi ryckte ifrån några av de andra nedflyttningskandidaterna genom att sticka ner till Fulham och köra ett pass med grabbarna. På kvällen ska Montella och jag gå på konsert och se Nelly Furtado.

Björn Runström efter vinsten i The Championship mot Sheffield. Normalt brukar Runströms sarkasm framgå mycket tydligt, nu är jag osäker. Han kanske hängde med Montella och gick på Furtado. Soft liv.

4 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

Ja, han sa ju i nån intervju att han och Montella umgås skitmycket, eftersom Runa är den enda som kan italienska i Fulham, och Montella knappt kan nån engelska. Fett!

/g

22 februari, 2007 12:20  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Sheit! Tungt värre ju. Det är ju på en annan nivå än andra minst sagt.

Min värld
Fråga: Vad händer ikväll då?
Jag: Tja, ska väl springa på någon gratisfest, träffa Gurra, bli kalas på Spy och sedan efterfest.

Runas värld:
Fråga: Vad händer ikväll då?
Runa: Tja, vet inte riktigt. Först ska jag träna lite lätt. Slänga käft med Montella, snacka lite Roma och Totti. Sedan tar vi en runda och köper kläder och hänger på någon konsert. det brukar liksom bli så när jag och Montella hänger lite så där.

Fuck, jag ska börja tro på reinkarnation så att man får leva det livet också. Risken är ju dock att 97 procent föds till den fattigare världen än den man lever i redan. Hmmm, klurigt. hehe

22 februari, 2007 12:31  
skrev Blogger Per Jodenius:

Tjenare
Läste din krönika i Smålandsposten häromdagen. Bra skrivit!

22 februari, 2007 16:39  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Tackar Per, kul att höra att det märks lite där hemma. Trist att det inte läggs upp krönikor på nätet, men det ska tydligen bli ändring på det senare vad jag förstått det som. Tills vidare får ni som faktiskt bor i upptagningsområdet läsa det.

Ha det!

22 februari, 2007 16:54  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg