08 februari 2007

Nytt arbete

Då tror jag att det är lite offentligt, tillräckligt för att kunna annonsera det för er här i alla fall. Från och med nu kommer jag en gång i månaden att skriva för Smålandspostens ledarsida, signerade krönikor i minst ett år framöver.

Det är underbart att få kombinera mitt arbete som inslagsproducent på Insider med att skriva om politiskt brännheta ämnen. Jag kommer skriva om mängder med olika saker, men ingen blir väl förvånad när jag säger att det garanterat kommer bli ett ganska stort fokus på integration, rasism och yttrandefrihet.

Tycker det ska bli fantastiskt roligt och ska komma ihåg att länka för er som inte bor i mitt hemmalän.

6 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

3 bra ämnen att skriva om. Ser fram emot läsningen.

08 februari, 2007 14:42  
skrev Blogger Johanna:

Va kul! Du behövs där. Min bild av ledarsidan i smp är att den är rätt torr och mer konservativ än moderat. Skall definitivt se till att läsa när jag besöker föräldrar.

08 februari, 2007 15:17  
skrev Blogger sakine:

Underbart kul! Grattis.

09 februari, 2007 12:39  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Ah man tackar man tackar!

Det kommer bli helt perfekt det här, för jag hade ju inte tillräckligt med jobb innan Martin Tunström hörde av sig. Shit the same , det här blir grymt.

09 februari, 2007 12:42  
skrev Anonymous Anonym:

stolt igen!
sis

09 februari, 2007 13:29  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Värmer sis! Verkligen värmer! Superkram och hälsa M från mig också!

09 februari, 2007 13:31  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg