06 mars 2007

Reserutten från helvetet

Jaha, så jag skriver inte så mycket för tillfället. Nähä, men då kan ni smaka på städerna jag ska besöka den närmaste veckan så förstår ni kanske bättre.

Söderköping
Karlstad
Kil
Luleå
Umeå
Norrköping
Örebro

Så funkar det. Sedan sitter jag gömd i en redigering i ett litet tag innan nästa program går i luften 29/3. Sedan börjar jag på nytt projekt, det är det som kallas för en säsong i den här mediefabriken.

6 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

Lule är inget att klaga över, ska jag säga dig.

06 mars, 2007 22:57  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

hi hi, tog mig ett par sekunder att lura ut vem som skrev för det var ett tag sedan sist.

Mest reserutten som sagt som suger, kanske inte städerna även om jag inte är sugen på något av deras stadshotell. Jag är trött på resande i detta land, men det blir bra tv.

Kan tänkas att du blir lite arg på mig, fast det kan lika gärna vara min hjärna som får för sig att du ska bli lite arg men det är inte meningen i alla fall. Jag är god, typ.

kram

07 mars, 2007 09:10  
skrev Anonymous Anonym:

Inte är jag arg inte! Det krävs mer för att uppröra en norrbottning :-)

Jag vet, jag hatar också hotellrum på jobbresor. Några tips på saker som gör det lättare:

- Fika på mat och prat i köpcentret Shopping. Världens godaste mackor. Fråga efter Bobo och hälsa från mig.

- Kolla in nya Kulturens Hus. Kanske är det till och med nån bra spelning där?

- Häng i baren på Invit, Quality Hotel. Goda drinkar, trevligt folk, skön stämning. Luleås place to be just nu.

Kram

07 mars, 2007 09:51  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Vi får väl se vad du säger efter sändningen 29/3 helt enkelt, jag har en god grundtanke men det betyder att någon gjort fel och det kan komma att uppfattas som elakt även om det inte är det. Men men, svårt att prata om när man inte kan säga något...

Tackar för tipsen! Det blir måndag high life det tror jag.

kram

07 mars, 2007 10:03  
skrev Anonymous Anonym:

bah, vad är en reserutt från helvetet mot en stor och kall säng utan sin man? Ingenting! Ingenting säger jag.

08 mars, 2007 12:22  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

& nu har jag då ändå fått lägga till en resa i dag, jag ber så mycket om ursäkt för detta tilltag. Jag är man och därmed dum, men jag älskar dig. Något kanske i alla fall.

08 mars, 2007 12:26  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg