02 mars 2007

Skit i tabellen.... Bajen bäehhhhhh

Jag orkar inte. 5-1. Jaha. Får jag dö nu?

Bara en träningsmatch, men en person (läs tränare TG) som varit i klubben runt sex månader ska fan inte börja prata om våra färger. Du är inte Hammarby, inte på många många år så ge fan i att prata om färgerna.

Slutsats: Hade inriktat mig på att Allsvenskan 2007 skulle betyda en plats i mitten av tabellen. Hej, nu är det dags att göra som på 1990-talet.

Hej botten, det var ett tag sedan.

Bottenplaceringen:
Åh, jag har saknat er grönvita mer än ni anar. Det är inte alls lika roligt att kasta ut ÖIS och sådana västkustlag. Ni är ju mina nästa kunder, tror ni är ensamma om att ha klippkort.

Förresten så är det roligt att se vad som sades inför matchen. Vi hade precis torskat med 4-0 mot Köpenhamn, men Tony Gustavsson verkar vara en spin doctor av den bästa skolan.

- Jag vill se en fortsättning på vårt aggressiva försvarsspel, och kanske stärka ytterligare några detaljer i vårt positionsspel i försvarsspelet.

2 Kommentar/-er:

skrev Blogger Isobel Hadley-Kamptz:

Jag har glömt var jag läste det, men tänk på att det kan vara ett trick för att sänka förväntningarna och ta bort den s k pressen.

02 mars, 2007 15:31  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Då är i alla fall spelarna som gett tv-intervjuer tillsammans med tränaren fruktansvärt grymma skådisar och borde ha det som huvudsysselsättning istället för fotboll.

Ja mina förhoppningar var ju redan låga och nu är det bara en sak som gör mig levande och inte helt död, bara ett lag åker ur i år.

02 mars, 2007 15:34  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg