18 juli 2007


Varje gång jag spelar och min flicka finns på plats så spelar jag The Cures "Boys don´t cry" som för att hon ska förstå varför jag är så konstig när det gäller det här med att bara prata om känslor. Fast hon studsar bara upp och ner som en indieboll och jag vill skrika texten till henne men gör så ej för jag blir än mer kär när jag ser henne skratta och dansa och bara vara som hon är.

På fredag spelar jag den för att du inte är där min kärlek. Kanske sms:ar jag texten så att du förstår vilken konstig pojk jag är.

PLUS 1: Jag har bestämt mig för att spela Las Palmas "Missbruk beivras". Det ska ses som ett stöd till Sakine gentemot dårarna i sekten Hassela. Håll koll på när jag skickar iväg Gustav och Hermann till rökrutan, för då jävlar. Står de i närheten kommer jag nog inte få spela den.

PLUS 2: Pregnant for the first time med Morrissey. Ta mig fan.

PLUS 3: Shane McGowans Sally MacLennane. Just nu har jag inga hämningar alls. Livsfarligt om jag får stå ensam i en halvtimme på fredag känner jag. Men så blir jag kissnödig när jag spelar och kör vanliga indieracet. Men jag vill spela Shane McGowans helt icke-ironiskt.

4 Kommentar/-er:

skrev Blogger sakine:

Slätt, tack för stöd! De är heltokiga. Fatta vad det var skönt att komma tillbaks till Sthlm.

Btw, vad sött skrivet om tjejen!

18 juli, 2007 16:14  
skrev Blogger Robsten:

Ja, det är hon säkert värd, jag tror vi värderar våra kvinnor för lite (egen bitter erfarenhet) vårda din tjej, man saknar inte ....ja du vet. Tack för inatt, det var kul, önskar bara att vi kunde snacka lite mer politik, det är det jag gillar, jag är nog förgammal för hög musik och unga flickor med stora ...hmm...ja du vet. Det gick i alla fall vägen och det tackar vi för, ha det;-)

19 juli, 2007 00:24  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Visst är det så Robban! Man gör vad man kan, men kan göra mer brukar det ju heta.

Håller med om att det hade varit mycket trevligt att prata mer politik, det blev lite galet efter vinsten där och så var jag inte beredd på att spela heller. Men det var mycket trevligt att ses i alla fall.

19 juli, 2007 11:41  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Så lite så saki, fastnade på deras hemsida igår och bara satt häpen och förvirrad.

Tackar, saknar min flicka som är borta utomlands....

19 juli, 2007 11:42  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg