23 juli 2007

I dag är ingen vanlig dag

för i dag blir en av mina bästa vänner proffsbloggare. Nu kommer jag alltså sluta skriva kommentarer till honom för jag kan inte kommentera proffsbloggare, det känns smutsigt och pöbelaktigt att göra så. Så nu återgår jag till e-post för denna specifika vän men jag är löjligt glad för hans skull.

Återkommer när det är officiellt.

Just det, fy fan va kul det var på Flyktsoda i fredags. Ni som var där vet, ni andra kan dra åt helvete. Just det.

Måndag och ny arbetsvecka och känner mig pepp som jag inte varit på ett par veckor. Skönt.

2 Kommentar/-er:

skrev Blogger Robsten:

Ingenting om Utrecht ännu? Nä det var väl lite av en förlust.

23 juli, 2007 14:49  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Ja det blir garanterat en sjukt jobbig retur.

23 juli, 2007 14:50  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg