20 september 2007

Braga ska väl smaga*

Nu kopplar jag ur. Redigeringen har tagits över av Grannfejden som har smygpremiär ikväll och de håller på och fipplar, tråcklar och micklar in i det sista. "Min" redigerare gör extra saker åt dem och jag är förpassad till att vänta, vänta och vänta.

Men nu skiter jag faktiskt i att vänta mer i dag. Jag går och tar mig ett par öl innan det är dags att spöa skiten ur några jävla portugiser som tror att de ska visa oss hur man spelar fotboll. För min del så önskar jag att vi gör som mot AIK förra årets första derby, sparkar skiten ur dem. På riktigt så skulle jag inte klaga det minsta om Eguren och Chanko sparkade av ett smalben var och fick tre matchers avstängning. Vi måste nämligen vinna ikväll, plus att vi inte får släppa in mål. Då kan det bli en rolig match nere i Portugal i returen.

Att detta ska hända finns ju inte egentligen, om allt går som det ska så har vi fått spö med 4-0 ikväll. Skit samma, bästa matchmotståndet sedan Villareal. Den matchen har jag rankat som den bortaresan jag är mest förbannad att jag inte kunde komma iväg på, trots att vi torskade hårt. Men sånt skiter jag normalt i, typ.

*Smaga är väl min syn på hur det låter när en skåning ska säga smaka.

0 Kommentar/-er:

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg