13 september 2007

Rätt i målgruppen

Det här är vad jag kallar att träffa rätt i målgruppen:

Kvällens stora premiär var Top Model på TV3 klockan 21.00. Programmet sågs av 400.000 tittare, varav hela 310.000 var av kvinnligt kön. Top Model genererade en rating på 5,6 procent i målgruppen alla 15-39 år.

Nästa vecka kommer jag med in i bilden, castingprogrammet jobbade jag inte med. In i bilden går jag givetvis inte, men jag basar för det där första segmentet som kallas Teach & Challenge.

1 Kommentar/-er:

skrev Blogger Alice:

Åh jag vill vill vill se. Jag har sett alla ANTM, Australias, Canadas och är inne på tredje säsongen av Britains. Men så sitter man i en lägenhet utan tv3 så vad gör man. Väntar på boxen!

18 september, 2007 10:11  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg