15 juni 2008

Kulturjournalisten Richard Slätt

Från och med imorgon ska jag titulera mig själv som kulturjournalist.

Jag har jobbat med mycket och skrivit för många tidningar och avdelningar på tidningar, men aldrig för en Kultursida. I och för sig har jag skrivit för mängder av kulturtidskrifter, men detta är något annat.

Nu går ni och köper Expressen imorgon. Ok?

3 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

Pff, köper! Jag får den gratis från sambons jobb. Skulle inte pynta en krona för en svensk kvällstidning. Kan lika gärna köpa Se&Hör. Skäms du inte över att skriva för en så usel produktion som Expressen?

19 juni, 2008 13:31  
skrev Blogger Johan Langworth:

Kulturjournalist är väl ett skällsord i liberala kretsar? :)

20 juni, 2008 16:07  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

hahaha kan vara, men behöver inte vara det. Däremot i krimjournalisternas värld - som är min vardag - så är det sällan något positivt...

20 juni, 2008 16:08  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg