11 juni 2008

Nu vill jag hem...

Jag saknar rätt lite här i Malaysia. Jag lever ett toppenliv med grymt jobb, bra väder, gratis mat, boende och nästan gratis alkoholtillgång. Jag får fester som får underbara Chapel Hill Crew att framstå som amatörer - på riktigt så tror jag den biten är svår för er i Stockholm att greppa, men jag har bilderna och filmerna för er när jag kommer hem

Men jag saknar vissa saker något löjligt just nu. Jag saknar min Emil så mycket att jag dör varje gång jag får rapport från extramatten så det finns inte. Jag vill komma hem och ropa hans namn och se honom komma springandes mot mig, åtta kilo större än när jag åkte. Jag vill att han bryter mot alla våra regler om att inte hoppa upp mot folk. Jag vill känna hans doft och krama om honom. Jag vill somna med honom i sängen och i soffan. Jag vill gå ut på långa långa promenader. Jag vill träna med honom.
Kort sagt. Jag vill hem.

4 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

Risken är stor att Emil fäller dig när ni ses. Mycket kärlek att hantera där. Ett stalltips är att vila upp dig medan du kan. :)

/Helen

11 juni, 2008 20:50  
skrev Anonymous Anonym:

Vad fan, Slätt, har du staff? Vilket oerhört lyckat val av hund! Jag och sambon får hem en liten tjej av samma ras på fredag. Lyckan är total!

se http://sjorovarjenny.blog.com om du vill titta på henne.

21 juni, 2008 11:08  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Nja Nicklas, Renrasig gameavlad Pitbull har jag men fan va fin er jycke är också.

Som jag vill hem till honom. 22 kilo unghund med gränslös kärlek!

21 juni, 2008 12:52  
skrev Anonymous Anonym:

Jaa, fan nu när du säger det har han lite längre nos än vad staffar brukar ha, men storleken och brindleteckningen gjorde att jag trodde det var en staffordshire! Han är kanonfin, Emil. Förstår att du längtar hem till honom.

21 juni, 2008 16:55  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg