08 januari 2007

De senaste löjliga ryktena

Max till Brügge. Paulinho till Al-Ittihad.

Hade jag ägt klubben Brügge och haft löjligt med pengar hade jag kunnat köpa Max bara för namnet, men då måste man vara ryska oljemiljardär känns det som.

Silly Season är som sagt löjlig, den ger mig också krämpor som jag inte riktigt har tid med.

Värst i dagens upplaga av Expressen får ändå sägas vara Max uttalande. Tidigare har det varit agentsnack och det har jag inte mycket till övers för, men nu är det faktiskt tystlåtne Max som öppnar munnen och här sitter jag och mår plötsligt illa på riktigt.

- Jag vill inte säga mer än att det finns en rad klubbar som hört av sig till både mig och Hammarby.

Jaha, nu har de tagit kontakt med klubben också. Jaha, nu mår jag riktigt illa.

Dagens bön: Gud, snälla säg att det finns en lista med värdiga backar på den där sportchefens lista och att ingen har Jr i sitt namn utan att det är mer kvalité än så.

0 Kommentar/-er:

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg