31 januari 2007

och de nominerade är...

Vi är nominerade, fab. Inte med Studio Virtanen dock, fast där är det Nöjesguidens Stockholmspris på fredag. Vi, alltså de två första redaktionerna, kommer dock att bli synnerligen grovt misshandlade misstänker jag hårt. Fredrik Lindström a.k.a. Goliat mot oss små mowglis eller Davidar om ni så vill. Men det blir ju i alla fall fest och det fick man lösa på egen hand Fredrik. Miffo, du har antagligen inte koll på biljetterna ens eller så visste du att det löser den där jäveln själv. Se där, det funkade utmärkt. Pöss.

Det är nästan omöjligt att misslyckas med röstningen i kategorin Bästa samhällsprogram: Efterlyst, Insider och Uppdrag Granskning. Två gånger i rad har Insider vunnit om jag inte har helt fel för mig. Det är komiskt på något vis att inte de fina UG vinner när väljarna får säga sitt. Vissa säger pöbeln, jag gillar dem skarpt.

Anmärkning på mig själv: Är inte helt bekväm med att jag för tillfället skriver pöss en hel del, min småländska går loss på mig.

0 Kommentar/-er:

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg