02 februari 2007

Fett före fyllma

Två ord är allt jag behöver komma ihåg för resten av dagen/kvällen/natten. Fett & Fyllma. Kling & Klang är inget utan varandra, knappt med varandra heller. Men Fyllma utan Fett betyder löjligt tidig hemgång. Fett utan Fyllma funkar, men är inte lika kul. Fett före Fyllma är grandiost. Sedan förenas de där, fettglycerol och fyllmalkohol. Det är så vackert.

Detta betyder att Nöjesguidens Stockholmspris ska delas ut, om nu någon undrade. FYLLMA... och Fett. Fast tvärtom. Glöm inte det, barn. Först Fett och sedan absurd Fyllma. Jag är kär. Sa jag det? KÄR. Nu ska jag toppa det med pizza med absurda mängder Beasauce och sedan Fyllma. Fyllma. Fyllma.

Sedan ska jag dö.

2 Kommentar/-er:

skrev Blogger popmorsa.:

trist ni inte vann. hoppas ni hade kul ändå! jag var hemma och åt chips.

03 februari, 2007 16:40  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Jo, men då hade jag ju tappat tron på saker och ting nästan - om inte Lindström vunnit alltså. För smalt med virren skulle jag tro nästan, plus att det blir bättre nu när det bara är två program i veckan och mer tid till att göra programmen bra jämfört med fyra under första säsongerna. Nästa år kanske. Men vi hade trevligt och så i alla fall ändå. Chips blir det i kväll, med dipp. Och ostbågar. Och frusna mangobitar från ica, det är jävligt god skit.

04 februari, 2007 13:19  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg