05 februari 2007

Nöjesguidefylla

Studio Virtanen vann inget pris. Satt och fattade inte vilket jävla program som vann, tills jag såg den abnormt långe Lindström på scen. Fucking jävla moderna land. Vad specifikt i det programmet är Stockholm, det är ju Sverige för i helvete. Virtanen var under förra året Stockholm personifierat i rutan.

Men men. Sedan vet jag inte. Vi drack för mycket. Jag dansade på en bardisk utan att bli utslängd, måste betecknas som ett mycket bra betyg för arrangörer och vakter - om det nu fanns några.

Det var hej och hå till allt och alla, fri sprit och Salem från Fruängen. Vart fint, men kanske lite tidig hemgång. Jag lyfte aldrig, kändes det som. Eller så var det precis det jag gjorde och insåg min alkoholgräns, som nog var nådd.

3 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

DET kan inte vara möjligt. Det måste vara flickvännen som insåg den. Hehe

puss

05 februari, 2007 13:45  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Jag vägrar inse att det kan ha varit på det viset, fast jag tror att vi var två som insåg varandras fyllegrad möjligtvis.

05 februari, 2007 17:39  
skrev Blogger Eric Goesta Rosén:

Jag tror du hade klarat lite mer fylla. Du såg ut att alldeles för enkelt balansera på den rätt smala bardisken för att vara för full. Herregud, jag skulle antagligen ramla även om jag var spiknykter.

05 februari, 2007 19:50  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg