07 februari 2007

Så är det

Okey. Krohnman är så jävla bäst. Om jag vore gay eller kvinna skulle jag vara tok-kär i honom. Jag ville bara att ni skulle veta det.l

7 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

Åh, nutte.

07 februari, 2007 12:36  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Du är medveten om att dataintrång är ett brott va? Förresten, vad vet du om mina sexuella preferenser? ;)

Tack för att du fixade min uppfuckade blogg Rhoddan!

07 februari, 2007 12:50  
skrev Anonymous Anonym:

Dataintrång? Jag förstår ingenting. Är inte det sånt som folkpartister pysslar med?

07 februari, 2007 13:58  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Precis, låt oss alla komma ihåg var du är skolad. Jag är dig på spåren ska du veta.

07 februari, 2007 14:05  
skrev Anonymous Anonym:

Helvete. Jag lider av arvsynd. Jag tror att enda botemedlet är ett flak öl, halsat genom tratt.

07 februari, 2007 14:30  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Minst, typ. Fast lugnt just för tillfället eftersom tjejen har fått inflammation och infektion i ena armen efter att ha halkat på en isfläck som var lömsk och gömde sig när vi var lite fulla förra helgen.

Hon knaprar piller en vecka till eller så och jag har bara planerad utgång till fredagen. Får höras helt enkelt om en natt med spel och öl.

07 februari, 2007 14:33  
skrev Blogger Rollx:

Jag tror bestämt att vi går mot ljusare tider. Detta är ett tydligt vårtecken. :)

09 februari, 2007 10:35  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg