06 februari 2007

Borde tagit jobbet...

När jag läser Studio Virtanens nya blogg så inser jag hur förbannat roligt det var på den redaktionen. Och ändå tackade jag i vintras nej till ett jobb på redaktionen, det ångrar jag lite hela tiden måste jag säga.

Fast jag har det hur bra som helst här, men ja det var liksom förbannat galet, sjukt, roligt, vettigt och samtidigt bara nonsens. Jag älskade bara skiten. Nu följer jag den på distans och om Virren tänkt ta in en shaman så tänker jag anställa en sourcerer som ställer sig här i Hammarby sjöstad och kastar besvärjelser i riktning mot Münchenbryggeriet, för så roligt tycker jag inte man får ha om jag inte är på plats. Så var det sagt.

Tillbaka till redigeringsjobbet.

0 Kommentar/-er:

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg