19 mars 2007

Inte så kul, nej

Feberfrossa hela natten, ömsom störtsvettningar ömsom skakningar. I dag mår jag konstant illa och har vid ett flertal tillfällen varit löjligt nära att spy. Då känns det underbart att veta att man ska åka till Örebro för att göra en intervju som jag inte kan boka av eftersom jag nu har en vecka till sändning. Sådana här dagar känns det sådär att arbeta.

2 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

Det kunde ha varit värre. Du skulle kunnat ha varit tvingad att åka till Edsbyn för att tala om mirakelvändningen.

19 mars, 2007 10:16  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Jag intalar mig varje år att nu så ska nog det där guldet till Söder. Sedan står man där och fryser och bara är full och åker hem, tom. Fy fan.

19 mars, 2007 10:19  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg