24 april 2007

Så ska det låta

Tänk om våra politiker kunde förstå detta. Mustafa Can ser klart i DN.

Jag mår dock alltid lite dåligt när jag benämns som expert och liknande, ofta ber jag journalister att inte skriva expert. Jag är bara en enkel journalist, det duger tycker jag.

I övrigt i dag: Jag har sovit gott, jag glömde helt bort att det var derby när jag gick och lade mig. Måste vara kvinnan bredvid som lugnade mig. Nu försöker jag återigen se ut som att jag jobbar, de flesta vet att jag inte går på max en dag som den här.

Kvällen, ja den tar vi när allt är över. Bajare, ta hand om varandra där i norrort.

Uppdatering e.m.: Då är det officiellt, jag har börjat må kraftigt illa och jag har verkligen inga naglar kvar. Dags för match och fylla.

0 Kommentar/-er:

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg