29 augusti 2007

Slätt vs Virren

Jag saknar Studio Virtanen. Framför allt saknar jag Producent-Johan och Virren själv. Första säsongen firade av med Ålandskryssning. Dagen efter gick åt till allehanda tidsfördriv som ni kan se här.

6 Kommentar/-er:

skrev Blogger Fredrik Krohnman:

Hah! Klassiker!

Men fan, en länk till ursprungsposten är väl inte för mycket begärt? Vi var fulla då. Det var kul.

29 augusti, 2007 16:11  
skrev Blogger Tim:

Ämendu! Nog för att det är ett roligt klipp, men inte mygla sig ur att tillfredsställa läsarna med gammal skåpmat! Uppryckning i baracken!

30 augusti, 2007 02:12  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Du har så bra koll på det här med etikett på nätet så man blir galen i dig. Du är som en sträng magister med spöpåken i högsta hugg.

Kan meddela att jag numera kommer ta omvägar när jag ser fröken Kling. Hon är ju som från en serietidning med sina krafter.

Fulla? Underdrift. Hela det halvåret är en enda stor alkoholdimma fortfarande. Höljt i dunkel, det är en fin mening det.

Tim: Klassiker kan man se hur många gånger som helst vill jag meddela.

30 augusti, 2007 08:38  
skrev Anonymous Anonym:

Det var ett par timmar där på båten, på väg hem, när jag skrattade mer än jag normalt gör på en månad.
Härligt klipp.
Och visst borde du länka.

31 augusti, 2007 17:01  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Är det länken till Myspace ni vill ha med också eller vad? Jag trodde ni körde allt på bloggen numera. Fixar det också.

Det dygnet, bland det sjukaste i vuxet tillstånd.

R - med händerna i ansiktet vid hälsningar. Tack för i fredags.

03 september, 2007 07:29  
skrev Anonymous Anonym:

Tack för i fredags.
Själv fick jag en mycket tydlig tillrättavisning av vakten att det var läga att gå hem. och han hade så klart rätt.

03 september, 2007 21:39  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg