04 september 2007

Sengångare

Det är jag det, om det inte handlar om arbete. Allt annat kan jag skjuta på. Typ. Men nu är det i alla fall klart att jag försvinner en runda med min kärlek nästa helg.

Hon fyllde år i april, nu har jag köpt födelsedagspresent. Om man vill förstå hur dålig jag är på det här med presenter så kan jag upplysa att det även gäller som julklapp - för förra året.

Men nu blir det i alla fall två helger utan dess like. 30 år fylles på lördag. Familjen kommer upp, med barn och allt - åtta personer som tar över min lya och jag och flickan bor hos kompisar i stan. Efter de lagt sig skålar vi i Humlegården över sommarens sista Julia med Tom Pyl och Fredrik Virtanen. Sedan Skansen på lördagen med ungarna.

Sedan blir det bort fredag lördag nästa helg och på lördag kväll så firar vi finaste Monique som fyller 50 och bjudit in 500 eller så på fest i Fjärilshuset. Man ska klä sig med elegans, funkar APC då eller?

Just det, ska också hinna göra bisarrt mycket jobb mellan detta och skriva manus och börja redigera på måndag. Det blir spännande. Om jag har något manus klart tills dess, alltså.

0 Kommentar/-er:

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg