16 juni 2008

Antiliberalerna

Det finns så många saker jag vill säga om hur stort jag tycker att detta är. Att min lilla, men viktiga, artikel ligger över magiska Esbjörn Svensson känns faktiskt lite jobbigt.
I övrigt att mitt namn finns på Kultursidorna. Att mitt namn ligger nära fantasistiskt underbart grymma Natalia Kazmierska. Att jag har skrivit för Kulturen.
Det finns så många motsägelser i detta för många att jag älskar det.

Nu tycker jag att ni läser artikeln, för den är viktig.

Till er som nämns i artikeln:
Jag älskar er.
Har alltid gjort.
Hoppas få behålla den kärleken till er efter omröstningen, annars får vi göra slut.

3 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

Bra. Mycket bra. Nu håller vi tummarna för att det tar skruv där det ska.

16 juni, 2008 18:50  
skrev Blogger CiNEZiLLA:

Ja det är fanimej så man blir mörkrädd. I alla år jag har skojat om police state Sverige, New-East Germany, Burroughs land osv osv, trodde jag aldrig att det var så nära oss på ett så här seriöst plan. Och detta så tätt inpå granskningen av KINA som skall hålla koll på folket gör... Holy Net Spies Batman!

Grymt att du gör din röst hörd!
Hoppas att det inte blir ohört, för då kanske det blir sista gången.

Rock On Richard!

Jason.

17 juni, 2008 21:01  
skrev Blogger Klara:

det verkar dessvärre som om du får göra slut. för återremiss räcker inte ;/

17 juni, 2008 21:57  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg