22 augusti 2006

Gissa vem


Jag är en dålig dålig människa med bra bra vänner. Research kallas det för. Påminner mig själv. Jag är en dålig dålig människa.

6 Kommentar/-er:

skrev Blogger Redaktör Slätt:

Tack för sympatin Tim, verkligen ;)

22 augusti, 2006 21:28  
skrev Blogger Widde:

My, oh my.. jag blev lite pseudolesbisk nu.

23 augusti, 2006 16:39  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Elin: Du ska så hålla dig borta, fatta? ;)

Gud vilken nördvecka jag har politiskt:
Söndag: Antikrigsdemo på Raoul Wallenbergs torg, Lilly Näslund haffad av polisen.
Måndag: Jag var moderater i integrationsdebatt mellan Nyamko Sabuni (fp) och Kalle Larsson (vp) på Pressklubben.
Tisdag: Bevakade demonstrationen mot fastighetsskatten. Osynliga partiet och vackert klädda ligister på plats. Var får de sina pengar ifrån, jag undrar ärligt och avundsjukt.
Onsdag: Debatt mellan Ali Esbati (vp) och Fredrick Federley (c) om arbetsrätten, tror jag. Den börjar om 25 minuter and it´s time to go.

Inte någonstans än så länge har jag sett henne. Lätt besviken, men men.

Om någon ska nå mig är det bäst att ringa jobbet eftersom mitt SIM-kort har fått flunsan.

23 augusti, 2006 18:42  
skrev Blogger Widde:

Ska vi slåss om saken? ;)

24 augusti, 2006 00:36  
skrev Blogger gudmundson:

Stalker!

24 augusti, 2006 17:24  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Gudmundson: Jag har redan påtalat att jag säkerligen är en stalker i det här fallet, bara en väldigt feg sådan. Jag vågar inte längre ringa till Roberta och fråga om olika tider och platser för presskonferenser. Jag ber kollegor ringa någon annan eller ringer själv.

Jag vet, det är patetiskt. Jag är patetisk.

24 augusti, 2006 18:28  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg