24 augusti 2006

Jag avgick igår

Det sägs att det är en snackis på ett visst partis kansli, och det är inte ok. Jag upprepar: Inte ok. Jag avgick igår. Ville bara meddela det. I övrigt är jag fortfarande intresserad, stalker som en viss gudmundson uttrycker det. Just det ja, jag avgick igår - inte glömma (minnesanteckning nummer tusen).

I övrigt, en vecka i fullständig misär. Bajentorsk, välkommen välsignade bajenhöst. Och ja, jag vet att Bajen historiskt har kassa vårsäsonger, men undantaget som bekräftar regeln och allt sådant jidder. Det är hur som helst jävligt jobbigt, men Iso är i alla fall snäll mot mig på jobbet. Jag försöker att vara likadan mot henne när Jyrgårn torskat. På måndag är det dock gloves off. HON är också dyrgårdare och det är nog det enda som stör mig i min världsbild. Hur kan man vara uppvuxen i Enskede och hålla på Djurgårn.

I övrigt ber jag att få återkomma. Det är gringolitofest ikväll på Metro. Ska bli roligt, även om de säkert inte älskar mig tillbaka efter någon ledare.

Puss på er alla.

En bild kommer. Dålig uppkoppling här hos Blogdizz, men om ni söker på: avgå alla nu på Google bild så kommer två bilder. Gissa vilken jag använder av många anledningar, när jag väl kommer hem eller till jobbet.

0 Kommentar/-er:

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg