01 november 2006

Jag - den nya Bodström?

Jag censurerar mig själv, fast inte på grund av att jag är rädd att fläka ut mig själv utan för att inte skada andra. Hade ett lysande roligt inlägg klart, när jag kom på att "fuck, detta kan ju säkerligen bli en grej i typ Resumé". Så, det ligger som utkast för tillfället och lär stanna där som en anteckning för mig själv i framtiden. Anledningen var att en känd sportkrönikör i någon tidning, någonstans i världen ingick i en konversation på mobilen. Vill inte den personen något illa så det blir bara ett sms som blir semioffentligt härigenom. Fullständigt obegripligt, men ändå.

"Storeblogg ser dig - det nya kontrollsamhället..."

Tur att jag hejdade mig, annars hade jag blivit en ny Bodström. Otäcka tanke.

4 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

Maila över. Jag sa PRONTO!

01 november, 2006 14:53  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

& nu förstår du varför jag inte kan delge den övriga "världen" denna konversation...

01 november, 2006 15:45  
skrev Anonymous Anonym:

Ha ha! Absolut. Men jag tycker synd om dina bloggläsare som du teasar..

01 november, 2006 16:45  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

I know, men folk älskar att bli retade, eller jag är övertygad om att så är fallet :D

01 november, 2006 17:05  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg