02 november 2006

Rätt & Slätt en småländsk terrorist

Jag vet inte hur många som följer den, men alla med känsla och hjärta för stelfrusna planer och det som kallas för allsvenskan måste läsa TRE HÖRNOR STRAFF. I dag känner jag mig utpekad som småländsk terrorist, men Jesper Högström känner några till från Värnamo. Dock ingen som jobbar på Strix Television, vad jag känner till.

"Det märktes att han blev väldigt intresserad av sitt småländska ursprung. Han var som vilken Bajenkille som helst, hängde på Riche halva nätterna och jobbade på Strix Television."

2 Kommentar/-er:

skrev Blogger Jimmy S. Windeskog:

Du har nog inte rätt att gnälla om att bli "utpekad" med tanke på vad du skriver om bla mig!

08 november, 2006 13:09  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Eh Jimmy, det finns något som kallas för ironi. Jag tar inte illa upp alls när Jesper i ett satiriskt blogginlägg beskriver mig som småländsk terrorist. Vet faktiskt inte alls hur du får ihop saker och ting.

Precisera gärna vad det är jag skrivit om dig som varit så hemskt så att det är möjligt att bemöta.

10 november, 2006 10:40  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg