29 december 2006

Tack 2006

Jenny: Utan tvivel först på listan över människor som jag träffat i år. För galenskap, för soffliggande, för din skörhet och din rätta attityd till livet. Allt ordnar sig. Allt är grymt. För ett 2007 tillsammans.

Johan: För ett synnerligen välkommet samtal i december 2005 som ledde till ett halvårs samarbete. Saknar dig här på jobbet.

Fredrik: För fläskläppen jag fick på avslutningen av Romeo i onsdags. För ett galet år tillsammans på jobbet. För sociala stunder. För ett 2007 som kommer bli ännu bättre. & för att du är fullständigt sjuk i huvudet.

Isobel: För att du är så utanpå-skinnet-med-känslor. Vare sig det är glädje eller sorg. För att du alltid ser gott i människor. För jobbet. För allt. Lycka till! & måste ses snart.

Gustav: Det där med internet är fint. En stark vapendragare vars upplevelser bestått i bortaresor, spelningar och galna fester. Tack för att du håller lite koll på mig. Förlåt att jag inte håller koll på dig när vi däckade i Köpenhamn.

Margret: För att du säger det som ploppar upp i din underbara isländska skalle. För att du borde flytta till Sthlm. För att du borde skaffa dig det självförtroendet på alla områden som du borde ha.

Kornél: För din eviga entusiasm i Sthlms klubbvärld. För Nacht. För Teatron. För allt. För att du är fin, på alla sätt.

Roddan: För Risk mitt i natten. För att jag får bjuda på öl. För att du hittat flicka. För att du är kompromisslös i grunden. För att du är liberal.

Peter Hedlund: För att du screenar alla mina samtal med motiveringen: "Det är läskigt med hemliga nummer". För Burning Man 2007. För avslutning på detta år. För att jag får komma över och sno all musik jag behöver tills imorgon eftersom alla mina skivor är på vift.

Marléne: För att du är typ världens bästa ex. Trist att inte ha dig kvar på jobbet, men vi ses i vimlet. Skrot & Korn tar över 2007...

Loo: För att jag varit dålig på kontakten, trots dina pårop. För att du är underbart grym. För att jag saknar dig. 2007 ska jag bli bättre.

Jason: Grattis till Gusten till att börja med! För din enorma arbetskapacitet, för din kreativitet och för att du bryr dig på riktigt om andra.

Fienden-Christian: För dina mycket speciella SMS. För bra festhumör. För bra spelningar på Riche & Spy Bar och var det nu varit.

Dana: För att du är så öppen. För att du numera lyckas stanna längre på Spy Bar.

Daniel Johansson: Nu gör vi som vi sa i Värnamo. 2007 hänger vi och spelar mer ihop.

Marcus Tallhamn: För att du hittat kvinnan. För att du varit hemma lite mer i Sthlm. För att vi blir galet väck 2007 i SF och på Burning Man.

Jonna Sima: För att du är rätt prestigelös och att vi har det kul när vi ses. Du är ute för sällan tycker jag. Alltså, jag vill se dig oftare ute.

Chris & Marcus & Pezon & Pontus: För allt. För att 2007 på Norra blev vad den blev. Snart dags igen, pynta in säsongskorten nu.

Roshi, Yann, Johanna, Erica & alla tjejerna: För att det blir fler än två middagar från min sida under 2007. Tack för underbara kvällar & nätter.

Garanterat missat mängder, men till er alla säger jag bara att jag älskar er alla. Dags att logga ut för detta året, hoppas jag. Nu drar jag mig tillbaka för riktiga aktiviteter.

Tips då för helgen, till sist.
Fredag: Berns, Lång-Kalle kör hårt.
Lördag: Hammarby möter AIK i Globen. Spy Bar där jag och Gustav spelar.
Söndag: Väck. Någonstans vid Odenplan, sägs det.

2 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

loves you biatch!!! hade det största leendet när jag lyssna av mitt mobilsvar igårkväll. PUSS

29 december, 2006 21:39  
skrev Blogger CiNEZiLLA:

tack tack, och tack själv. Du gjorde en bra bit av mitt år jävligt mycket skönare också! Ses 07.

30 december, 2006 18:37  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg