04 januari 2007

Depp

Berättade ju att det försvann en sjuk mängd plattor i samband med att jag spelade med Gustav och Stellan på Debban Medis/Jultrumman på juldagen. Blev påmind om det när jag skapade mig själv en översikt av mitt belamrade skrivbord här på jobbet. En trave med fodral, alla tomma. Lade över dem i ett case någon dag före jul, misstänker jag. Nu står de där och ser jävligt ensamma ut och jag får tung depp i skallen.

Axplock av de som lever i förskingringen:
Tom Petty & The Heartbreakers "Full moon fever"
Bob Dylan "Blonde on blonde"
Bob Dylan "Blood on the tracks"
Bob Dylan "Time out of mind"
R.E.M. "Automatic for the people"
Lenny Kravitz "Mama said"
The Cardigans "Emmerdale"
The Cardigans "Life"
Kent "Kent"

Fan, nu blev det ännu mer depp. Orkar inte lista vidare när jag såg Morrisseyhögen komma närmare. Det är ju riktigt bra skit det här. Måste lägga en månadslön på att köpa tillbaka allting. Det är depp, stort depp eftersom det hade varit trevligare att utöka skivsamlingen med en månadslön.

2 Kommentar/-er:

skrev Blogger CiNEZiLLA:

Maila mig listan så skall jag återkomma med vilka jag har som jag kan greja ut.
Pappaledig en vecka till. Plenty of time...

05 januari, 2007 12:03  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

ohhhhh you are my love! Mailar pronto...

05 januari, 2007 12:06  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg