02 maj 2007

En västanfläkt

Är ute på inspelning hela dagarna, det lider Rätt & Slätt av. Kommer också så vara under en tid framöver, det kommer Rätt & Slätt också lida av. Dock bara för en tid.

Dagens muntration:
Morgonpasset i P3 har en tävlingstelefon dit man kan ringa och ta da tävla. Skit samma, det roliga kom när Olle Garp skulle läsa upp telefonnumret och jag säger redan nu att jag är skadad.

08 14 88 00

Jaha, kul eller hur? JA! Hade det varit mitten av 1990-talet hade de säkert fått samtal från kvällspressen vid det här laget, själv garvar jag lite åt min störda hjärna.

"08 - Vi måste säkra existensen för vårt folk och en framtid för våra vita barn, Heil Hitler! 00"

Så kan man läsa ut det om man är symboltokig skinnskalle som spenderar för mycket tid på helikopterplattan i Stockholm.

För förklaring, läs här.

1 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

Hells Angels kör ju med sitt klädmärke 'Team 81'. Tack för mig.

07 maj, 2007 16:50  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg