14 november 2006

Den riktiga fotbollsgalan

Gårdagen i soffan slutade med att jag stängde av ljudet på apparaten och lyssnade till underbar New Order, den musiken fick fotbollskänslan att gå i höga vågor. Det som utspelade sig på scenen var för bedrövligt för att jag skulle orka med det. Tror man på fullt allvar att Take That har minsta riktig anknytning till fotboll så arbetar man som artistbokare på TV4. Melody Club, ja herregud.

Den riktiga fotbollsgalan utspelade sig på TRE HÖRNOR STRAFF. Eller vad som sägs om en jury som bland annat bestod av Johan Orrenius, Tobias Regnell, Ulf Roosvald, Isobel Hadley-Kamptz, Jesper Högström, Olof Peronius, Henrik Ystén, Tony Ernst, Erik Niva, Mats Weman, Henrik Rydström, Mattias Göransson och Olof Lundh.


Jag var också delaktig lite här och var.

Mina motiveringar till diverse kategorier finner ni här

Resultat i olika kategorier nedan.

Den gyllene badtofflan

Mr. Exclusive in Sports

Här hittar ni röstsummeringen av Årets vrål, Årets pungspark och Årets personlighet

2 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

Det är ju bara en massa journalistkoftor i den juryn. Haha...

17 november, 2006 19:52  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Nja, en Rydström finns ju ändå där. Och visst måste man säga att det är skillnad på journalister och ja, de som försöker sig på journalistik fast mest gillar att visa upp sig själva?

Jag läser Niva i kvällspressen och sedan gör jag som den dåraktiga munken i Da Vincikoden, läser allt om allsvenskan i hopp om att komma närmare Gud. Ja, Magnus Lefvert alltså.

20 november, 2006 09:44  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg