10 juli 2008

Träna försvar - sluta kröka


Plats: Berns.
Tidpunkt: 02.00
Meddelande från Lotta: Titta vem jag hittade på Berns! Får han va ute så här sent?

Mitt svar: Säg till pojken att gå hem och träna försvar.

Petter Andersson, Charlie Davies och halva a-laget var ute och krökade halva natten.

Jag vet inte vad jag ska säga om det, hoppas ni hade ett par lediga dagar så inte träningen blev lidande.

5 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

Vilken tur att du inte är gnagare. Eller att Petter är det. Då hade ju han varit misshandlad nu.

10 juli, 2008 21:43  
skrev Blogger ...grönvita sidan upp!:

Lågt och ganska ovärdigt.
Inte av laget, alltså.

28 juli, 2008 23:54  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Vad var ovärdigt grönvita? Jag? Jag förstår inte, men det är inte så ovanligt heller för den delen.

29 juli, 2008 10:25  
skrev Anonymous Anonym:

Petter och Charlie D (som också var där) kan ju uppenbarligen leverera trots blöta utekvällar.

Om jag hade varit grönvit så hade jag kanske friat till Petter. Han blir större än Mongo-Kim inom 2 år.

Ifall Petter är ute nån dag innan den 25:e aug så ska jag se till att han har nåt att dricka hela kvällen. Kanske kidnappar jag honom och släpper ut honom klockan 22.00 den 25:e.

29 juli, 2008 15:05  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Onekligen och det får man vara glad för.

Jag är rädd för att vi inte ens har Petter 25/8, det gör mig helt nervös bara jag tänker på det.

29 juli, 2008 15:10  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg