11 juli 2008

Vi drar till skärgården

Det blir skärgården för mig och Emil även den här helgen. Vi tar båten till Edholma och ser framför mig hur det mesta är klart när jag kommer fram.

Andreas och Meira dricker öl.
Chris dricker öl och brassar med grillen. Han gormar om prima råvaror och om mini-chorizos.
Millan håller koll på Elias.
Engelska Bulldoggen Muffin tror att han rår på Emil och får sig en kyss eller två.

Sedan lägger vi hela kvällen på att öva ensamhetsträning med Emil och jag blir full.

På lördagen börjar vi om från början med bakfyllemetande och efter en timme ger vi upp, inte fiskandet men bakfyllan kurerar vi med ett par kalla.

Det blir fint, vackert och lugnt.

På måndag börjar vi inspelningarna. Det kommer bli kaosartat av stora mått.

2 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

Hoppas du får det bra Slätt!
Själv har man blvit utmanad. Ska dricka tre liter vin + några virre. Sen ska jag minnas alla pinsamheter jag gjort under kvällen.
Oddsen är inte goda, men det kommer att bli fett roligt. Ha det gött/ Hankatt

http://lesbiskhankatt.blogg.se

11 juli, 2008 14:39  
skrev Anonymous Anonym:

Fasen vad fin han är Emil! Hoppas han sätter bulldoggen på plats så att den inte tar sig för stora friheter.

Åker ut i skogen med vår lilla staffvalp idag. Ska bli spännande att se hennes första möte med myggor.

14 juli, 2008 09:56  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg