18 juli 2008

Se så, nu börjar det hända saker

Jag är runt för mycket och jobbar och ligger i. Detta för att ni i januari ska få skratta, det tar tid från mitt skrivande.

I grunden ser mitt liv ut så här:
07.00 Gå upp
08.00 På kontoret
09.00 Lämna kontoret och sedan sitta i en buss utan AC väldigt länge
20-21 Komma hem.
21.05 Ta en öl
21.30 Vilja somna
21.32 Somna i soffan, med 2/3 öl kvar på bordet

Skit i det nu, ni kommer garva vågar jag lova. Till januari är det längre än till fällningen av regeringen.

Birgitta Ohlson säger nu att en motion ska skrivas för att riva upp FRA-lagen. Om så är fallet att det återigen finns sex folkpartister som vill fälla regeringen.

Jag hoppas men vågar inte riktigt tro att det är sant, men om så är fallet så är det jag som återfår tron om politiken och dess grunder.

1 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

Ett tips från mig är att du tar med dig några bira på bussen ochså som en ev. backup mot en alltför torftig färd mot evigheten eller vardagslivets tristess.

Hälsa Emil!

Mvh Johan K

20 juli, 2008 04:35  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg