23 juli 2008

Ballar av Stål - The second coming

Tv-teamet "Ballar av stål", som utger sig för att producera humorprogram, försökte i morse checka in en människa som bagage på Bromma flygplats.

Enligt gränspolisen tog personalen vid incheckningen på Bromma mycket illa vid sig av händelsen.

Det var när en person, förmodligen dolt filmad av teamet "Ballar av stål" försökte checka in en alldeles för tung väska som personalen ville veta vad som fanns i väskan.

När väskan öppnades hoppade en dvärgväxt person ur den och sprang i väg, ut ur terminalen.

Sveriges Nyheter

Av detta telegram kan vi utläsa att vi bara utger oss för att producera humor.

Framför allt vill jag veta hur många som dör av skratt när de läser detta telegram. Jag är en av dem, men det kanske ni förstår. Läs sista meningen igen och blunda. Blunda och föreställ dig den scenen. Ni får se det i Kanal 5 till vintern.

Då så, en polisanmälan avklarad. Undrar hur många vi hinner med.

14 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

Hur funkar det här? Kommer ni faktiskt att sända inslagen eller är det själva nyhetstelegrammen som är programinnehållet?

23 juli, 2008 22:02  
skrev Blogger B110:

En svensk Wee-Man? Ser fram mot vintern :D

23 juli, 2008 22:12  
skrev Anonymous Anonym:

Hoppas det inte blir så många polisanmälningar. Det är varken nytt eller roligt ens första gången. Det går utför, kan man säga.

23 juli, 2008 23:09  
skrev Anonymous Anonym:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG DÖÖÖÖÖÖR!

23 juli, 2008 23:58  
skrev Anonymous Anonym:

Ballar av stål. Satans meningslöst skit. Du borde producera lite vettiga dokumentärer istället :)

24 juli, 2008 00:27  
skrev Anonymous Anonym:

Jag hade avlidit av garv. Givetvis. Måste se till att se programmet när det kommer.

24 juli, 2008 06:49  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Kristoffer: Ja du förstår ju själv hur roligt det är! Det är ta mig fan magi.

syrrans granne: Klart att vi kommer sända inslagen. Håll utkik i Kanal 5 i vinter.

anonym 1: Du har helt rätt i att det inte finns något självändamål med polisanmälningar, helst hade jag sluppit allt sådant men folk polisanmäler det mesta de kan har jag lärt mig. Men jag tror inte det blir så jättemånga.

anonym 2: Har du pengar åt mig för ett par års dokumentärjobbade så är jag idel öra :)

helen: Jag skrattar så mycket fortfarande så det finns inte. Det är en mycket rolig scen och mer finns det...

24 juli, 2008 10:35  
skrev Anonymous Anonym:

Fruktansvärt roligt!!!
Jag vet att jag kommer gråta av skratt när det sänds i vinter.

24 juli, 2008 12:28  
skrev Anonymous Anonym:

Tja, det är inkomsterna från sådana här program som betalar hyran åt er på Strix television.

Pengar luktar som bekant inte. Hade gjort samma sak själv om det kunnat betala amorteringarna på bostadsrätten i Vasastan.

24 juli, 2008 23:43  
skrev Blogger Tim:

Läste det här i nån av kvällstidningarna på väg hem, på tuben. Garvade som fan. Keep it up! (Men håll er borta från Reinfeldt och förödmjuka inte Säpo. Bara ett råd i all välmening.)

25 juli, 2008 07:47  
skrev Anonymous Anonym:

Fast jag tycker den roligaste meningen var: "Enligt gränspolisen tog personalen vid incheckningen på Bromma mycket illa vid sig av händelsen."
ÅH, jag dör av skratt! Keep up the good work!

25 juli, 2008 12:18  
skrev Anonymous Anonym:

Hö hö, fan, tänk dig att checka in en dvärg!!! Fan, svenne, ge mig en till bira, ja dör!

Det där är ju bara sattyg. Irriterande för de som blir utsatta. Det tar tid från deras riktiga arbete och är såklart inte speciellt kul för dem.

Jag ska inte se programmet.

25 juli, 2008 21:31  
skrev Anonymous Anonym:

Sorry, inte roligt för fem öre.

Denna mening var dock lite skojig: "Enligt gränspolisen tog personalen vid incheckningen på Bromma mycket illa vid sig av händelsen."

30 juli, 2008 19:01  
skrev Blogger Börje:

Minns att jag inte uppskattade de där spruta-vatten-skämten när det skrevs om det. Tycker fortfarande inte att det är humor, men ni kan få spruta ner statsministern i alla fall, bara för att han är en svikare. Bläck går också bra. I tumultet som uppstår under attacken kan ni passa på att bugga honom; tryck in en dolk mick i valfri kroppsöppning och låt honom få smaka sin egen övervakarmedicin.

Nu blev jag upprörd. Tror att jag ska ta en kalldusch.

09 augusti, 2008 15:30  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg