11 augusti 2006

BC står för Bodycount


Nostalginivån var på topp. 22.30 stod Ice T tillsammans med bland annat Ernie C på scenen. Det var visst en del nytt material från någon ny skiva, men mest var det från originalalbumet Bodycount som ledde till allsången. Man vet att något är märkligt när en toppbrud, alla kategorier, står vid sidan om en och skriker sig hes till KKK Bitch.

Laddade lätt hemma hos Roddan på Gärdet för att sedan rulla mot Gamla stan. På vägen slog jag mig ner på bryggan med Zaida och anhang. Hon blev lätt upprörd på mig en gång kommer jag ihåg. Det var något om pressmeddelande från Mp:s kansli som ville inskränka rörelsefriheten för människor. Ber om ursäkt Z, jag vet att det var en person och inte hela partiet som stod bakom det.

Sedan lilla baren på Riche, så skönt att ordinariegänget har börjat jobba igen/hänger apfulla vid änden på baren. I love you all.

Taxi, igen. Fan.

1 Kommentar/-er:

skrev Blogger CiNEZiLLA:

Fuck!
Var det nu... Så kan det gå när det bara jobbas. Allt det roliga susar förbi och man står kvar och tjurar.

11 augusti, 2006 23:00  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg