03 augusti 2006

Prideinvigning och nigning

Igår Pride Park då det regnade för andra gången på hela sommaren. Jag gillart inte. Amelia Adamo satsade mest på floskler och promotion av sina tidningar. Alltså, kan någon snälla stoppa det ogenerade reklamandet som hon tar vid alla, och jag menar bokstavligt alla, tillfällen.

Janne Guillou hade ett retoriskt rätt trevligt tal, och som sade något om samtiden och det är vackert att säga att "toleransen mot den andre är vår tids största enskilda fråga". Läs hela talet här

I dag neg jag när jag gick på bussen, jag undrar fortfarande varför.

Dagens text i tidningen, har skrivits, men ej på nätet, så ni får köpa eller vänta på länk. Som om ni bryr er, men ni borde.

4 Kommentar/-er:

skrev Blogger Widde:

Jag ska köpa blaskan på lunchen.
It better be good!! ;)

03 augusti, 2006 11:53  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

hahaha, det är det. Tror jag eller jo det är det. Om Sverigedemokraterna handlar det.

03 augusti, 2006 11:55  
skrev Blogger Widde:

Jag blev full på lunchen och glömde köpa tidningen :(

03 augusti, 2006 22:19  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

I know! Blev fullständigt förvirrad själv, hade varit märkligt att bocka också när man stiger på en buss men jag tror att jag följde i takt med bussen som "neg". Jag förklarar det på det viset inför mig själv i alla fall. Någon annan förklaring får inte finnas, eller ja... hahaha

04 augusti, 2006 11:51  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg