12 augusti 2006

Glöm aldrig Gefle!


Ska det vara så svårt? Vi har sagt det tusen gånger sedan förra sommaren och ändå har de inte lärt sig. Toppen mot botten. De har inte vunnit en jävla match under hela säsongen och så gör ni så här. Varför?

Glöm aldrig, aldrig, aldrig Gefle! Och nu ÖIS. Glöm aldrig Gefle. Glöm aldrig ÖIS.

5 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

vad är det som är så jävla kul med fotboll? (förutom att fotbollsspelarben är sexich)

13 augusti, 2006 00:58  
skrev Anonymous Anonym:

aw

Ännu konstigare än intresset för fotboll är alla som kan hänga upp sig för intresset för fotboll.

13 augusti, 2006 11:02  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Välkommen till mitt liv. Är det konstigt att folk knarkar och gud vet vad? Jag orkar inte, resignerar. Jag är fortfarande knäckt. Jag minns inte när jag hoppade över "vara-ute-till-fem-och-röja-tills-helvetet-frös-över". Jag hade ingen kraft. Jag var tömd på livsglädje. Jag orkar inte med en sådan här höst, även om det skulle vara bra för min fysiska hälsa men den psykiska skulle sluta på psykakuten någon gång i veckan. Det är inte heller hälsosamt.

Sluta våldta mig a-laget. Jag har inte nerver för det här. Helsingborg borta och sedan dif hemma. Jag orkar inte.

14 augusti, 2006 11:30  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Skaffa plåt då till södra så går vi dit och blir miserabla tillsammans, tippar noll-noll och tolv skador så att vi får sätta in Monteiro ensam i kommande matcher. Kanske att Åhlund och Linderoth får göra inhopp. Linderoth vann väl skytteligan typ 1822 eller så i Öster.

14 augusti, 2006 13:44  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

aw: om du tycker att sulans vader är sexiga så skulle jag beteckna detta som en mycket ovanlig fetisch, även om jag skulle förstå dig.

Har du varit på match någon gång så du vet vad du pratar om? Alltså sett live klubbfotboll med kärlek och ångest och inte bara på tv?

14 augusti, 2006 18:16  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg