11 augusti 2006

Mediabashing

I dag är jag lite less på pressen, i pressen.

6 Kommentar/-er:

skrev Blogger Widde:

Haha, jag tror jag drömde om dig inatt. Och så var jag skitförbannad när jag vaknade.
Första och SISTA gången jag drömmer om dig!

11 augusti, 2006 13:19  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

oj då. Vad gjorde jag i den drömmen?

11 augusti, 2006 13:35  
skrev Blogger Widde:

Det minns jag inte =(

11 augusti, 2006 13:54  
skrev Blogger Widde:

Kanske ska tillägga att du inte är den enda som har provocerat mig i drömmarna. Den här veckan har jag vaknat på pissigt humör varje dag till följd av konstiga drömmar.

11 augusti, 2006 13:58  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

hahaha sluta dröm eller lägg dig så full att du inte drömmer alls...

11 augusti, 2006 13:59  
skrev Blogger Widde:

Kanske på tiden att lära sig tyda drömmar.
Den betyder säkert att jag kommer vinna en stor summa pengar, åka på en lång resa, finna kärleken eller få ett högavlönat jobb.

11 augusti, 2006 14:07  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg