16 oktober 2006

Jag älskar dig

eller, åtminstone älskar jag Jesper Högströms penna/tangentbord. Detta är anledningen varför jag älskar honom.

Uppdatering fotbollsbloggen:
Mmmm, det är medvetet att jag inte skriver om kvällens match. Dels för att Halmstad har varit riktigt bra hemma på sistone och dels för att jag mår dåligt när jag tänker på Hammarby för tillfället. Tränarfrågan gör mig kraftigt illamående, kan läsas bättre hos GVSU. Det blir stamkrogen för matchen och sedan måste jag "ställa upp" för Hedlund som har fest, det måste tydligen finnas de som kan festa där och jag och Saldert ska tydligen vara två av dem. Fast blir tidigt, mycket jobb i morgon så inte efter midnatt... tror jag.

0 Kommentar/-er:

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg