06 oktober 2006

Stalkeruppdatering avd. 23



För er som inte vet vad det gäller, börja läs dessa inlägg - i kronologisk ordning.

14/8
Att bli lite kär - en gång om dagen
17/8
Lite kär igen - i Roberta
22/8
Gissa vem
24/8
Jag avgick igår

Tre personer hade detta fotot på kontoret där Roberta Alenius arbetar. Hon har lovat att hon inte gjort efterforskningar i mina källor, ty det vore ett grundlagsbrott.

Saker jag inte offentliggjort tidigare. Omdöme från tidigare ungdomsförbundsordförande som hon arbetat med i Bryssel (tillräckligt med info för att många ska veta vem det är):

"Roberta är en smart, cool och omtänksam halvitalienska..."

Och nu har hon blivit pressekreterare på Statsrådsberedningen. Grattis!

Gårdagens bästa: Rise & Shine med Cardigans på Gelin/Markbäck/Eggers klubb Sally. Märkligt vad en låt kan göra för en kväll.

Uppdatering 7/10: Alltså, det är inte allvarligt menat med Roberta, trodde det hade framgått vid det här laget, men det verkar inte alla förstå. Så nu har vi rett ut det också.

6 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

Ja jäklar, det var kul att träffa dig igår!

Vi får ta några bärs ihop igen snart, gärna i samband med Bajen!
/g

06 oktober, 2006 17:35  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Alla gånger Gustav! Vet inte vad jag ska ta för mig ikväll, hade planerat att sitta på jobbet exakt exakt hela kvällen, men det funkar fan inte ju. Tips?

06 oktober, 2006 17:39  
skrev Anonymous Anonym:

"Roberta är en smart, cool och omtänksam halvitalienska..."

Den funkar. Absolut porrism. Kör på den.

Men hur fan gick du igång på denna en gång i tiden:

"Marla är en rastlös, lönnfet, hysterisk exnorrländska"?

Hehe. Nu tycker t o m jag att jag var lite rolig.

08 oktober, 2006 07:26  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Åh du Marla! Du hade (har fortfarande) ett killerass av guds nåde och ditt smil var väl det som fick igång mig! Jag gillade ju skarpt din rastlöshet, bortsett från era fucking morgonpromenader... Men då passade det bra att snooza lite och sedan ramla upp och gå till bageriet, fixa Ottos grova och dona lite frukost till du och Millish kom tillbaka rosiga om kinderna. Det var mycket jag gick igång på dig och det vet du.

Lönnfet? Hörru, realitycheck please. Jag tror det är minnen från långt före min tid som spelar dig spratt där i norrland.

Och du var/är rolig rolig. puss

08 oktober, 2006 10:42  
skrev Anonymous Anonym:

Nu blev jag faktiskt rörd, speciellt i dessa hjärtekrossdagar. Tack.

09 oktober, 2006 08:47  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Men söt du är! Har A gjort något dumt nu? Kram

10 oktober, 2006 19:51  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg