08 december 2006

Säsongsrekord Insider 915

Insider slog igår säsongsrekord tittarmässigt. 555 000 personer såg programmet, enligt mätföretaget MMS. Grannbråk engagerar tydligen.

Grattis till Marléne och Peter som låg bakom programmet.

Detta visar på det jag funderat på en hel del under hösten, det var en värdelös tv-höst men nu har folk hittat tillbaka till tv-apparaterna och därmed ökar tittandet.

6 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

Men så var det rätt kul också :) Jäkla dårar...

11 december, 2006 11:30  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Åh alltså om man vill ha bråk ska man ju tydligen flytta till Skåne, det är en sak jag lärt mig efter det programmet.

11 december, 2006 11:32  
skrev Blogger gudmundson:

Grannfejder är klassiskt Aschbergterritorium. Såg inte programmet, men gissar att det inte kunde misslyckats. Den gamle mannen vet vad han gör, sörru.

13 december, 2006 17:33  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

VI vet vad vi gör. Coinberg, Ubbe och vi andra vet vad vi gör. Aschberg också givetvis, men han har ju ett VD-jobb att sköta "vid sidan" också...

Nej, men nu har vi räknat på det lite i alla fall och det var sjätte mest sedda programmet i Insiders historia som nu uppgår till 103 program om jag räknade rätt.

14 december, 2006 09:33  
skrev Anonymous Anonym:

Jag var med i 5:ans "Outsider" i våras, men "insider" berör väl bara saker inom Sverige, eller?
(svara gärna i min blogg)

14 december, 2006 11:07  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Ja, det är två vitt skilda produktioner. Dels är det TV3 som sänder Insider. Dels är det olika bolag som producerar programmen. Strix gör Insider och Outsiders görs av Titan.

Sedan är det två skilda produktioner med olika mål. Insider arbetar med granskning av samhället och rotar fram fel som bör åtgärdas.

14 december, 2006 11:17  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg